tableros blackboard

by Prof. Janie Flatley 10 min read

Abrir un debate

Los debates consisten en un foro en línea sobre los conceptos del curso. Es posible que el profesor espere que usted cree sus propios debates y participe en los existentes. Su profesor también puede calificar sus contribuciones.

Publicar una respuesta primero

Es posible que su profesor exija que responda un debate para poder leer otras respuestas y contestaciones. Si "publica primero", las respuestas de sus compañeros no lo influirán. Cuando abra este tipo de debate, aparecerá este mensaje: Publique una respuesta para ver la actividad del debate. Aún no puede ver la actividad del debate.

Watch a video about participating in discussions

The following narrated video provides a visual and auditory representation of some of the information included on this page. For a detailed description of what is portrayed in the video,

Add a Table (Blackboard Help)

Click the insert/edit table function to begin adding a table in the text area. Alternatively, you can use the insert/edit table command from the right-click contextual menu.

Cell Properties

Click the table cell properties function to open the Table Cell Properties window. You can set formatting parameters to control how the contents of a table cell or selected cells will appear.

Row Properties

Click inside an existing table and click the table row properties function to open the Table Row Properties window. You can set formatting parameters to control how the contents of a table row or selected rows will appear.

Editing Tables

Click inside an existing table to make the table editing functions active in the content editor.

Right-Click Contextual Menus

You can also right-click anywhere inside an existing table to access a contextual menu. Select Insert/Edit Table to access some editing properties for an existing table.

What is Blackboard Learn?

With a modern intuitive, fully responsive interface, Blackboard Learn™ delivers an unmatched learning experience . Bring learning to life with an LMS that is simple and easy to use, yet powerful, that will enable teaching and learning to happen anywhere at any time.

What is blackboard intelligence?

Blackboard Intelligence is a complete suite of data management, performance dashboard, and reporting solutions to help you understand and optimize every dimension of your college or university. Learn More.

Why is blackboard important?

Accessibility. Blackboard helps institutions build a more inclusive learning environment and improve the student experience by helping them take clear control of course content with usability, accessibility and quality in mind. Accessible content is better content.

How does Blackboard Engage work?

Blackboard Engage (formerly Blackboard Predict) helps you identify students at risk, making early intervention possible, personal and scalable. Increase retention and graduation through intensive advisement on the basis of early alerts.

What is Blackboard Analytics for Learn?

With deep insight into how learning tools are used, the quality of learner engagement, and the impact of instructional design practices on specific learning outcomes, Blackboard Analytics for Learn TM is helping colleges and universities eliminate achievement gaps at scale and setting their students on the path for long-term success.

What is Blackboard's evidence based solution?

With the help of Blackboard’s evidence-based solutions, colleges, universities and systems can identify and overcome barriers to student success and keep learners on track for graduation.

Custom boards

One of our characteristics is the possibility to make any kind of chess board according to the specifications and requirements of customers.

Packaging and Shipping

All our Basic Collection of Chess boards, the Economic style, the Standard style and the Deluxe style are manufactured with the same quality of woods and finish.

image

Crear Tableros de Debate Del Sistema

  1. En el Panel del administrador, en la sección Comunidades, seleccione Tableros de discusión.
  2. Seleccione Crear tablero de discusión.
  3. Introducir un nombre.
  4. Seleccione Enviar.
  1. En el Panel del administrador, en la sección Comunidades, seleccione Tableros de discusión.
  2. Seleccione Crear tablero de discusión.
  3. Introducir un nombre.
  4. Seleccione Enviar.

Editar Y Eliminar Tableros de Discusión Del Sistema

  1. En el Panel del administrador, en la sección Comunidades, seleccione Tableros de discusión.
  2. Seleccione Abrir en el menú de un tablero de discusión para leer y publicar mensajes o seleccione Editarpara realizar cambios.
  3. Para eliminar un tablero de discusión del sistema, selecciónelo de la lista y seleccione Eliminar.
See more on help.blackboard.com

Usuarios Del Foro

  • Los foros de un tablero de discusión del sistema pueden estar disponibles para todos los usuarios de una institución o para algunos. El administrador controla el acceso de los usuarios a través de la página Administrar usuarios del foro. En esta página se muestran únicamente los usuarios que no participan en el foro, como los usuarios con roles de administrador, moderador…
See more on help.blackboard.com

Cambiar Los Roles

  1. En la ficha Comunidad del módulo Tableros de discusión de la institución, seleccione el título de un tablero de discusión.
  2. En la página Tablero de discusión, abra el menú de un foro y seleccione Administrar.
  3. En la página Administrar usuarios del foro, acceda a la lista desplegable Rol de foroy realice una selección.
  1. En la ficha Comunidad del módulo Tableros de discusión de la institución, seleccione el título de un tablero de discusión.
  2. En la página Tablero de discusión, abra el menú de un foro y seleccione Administrar.
  3. En la página Administrar usuarios del foro, acceda a la lista desplegable Rol de foroy realice una selección.
  4. Seleccione la opción Ir.